FANDOM

Quest zaczyna się u Kolberta w gildii Magów.

Pyta on się nas czy znamy kogoś kto potrafi naprawić soczewkę. Odpowiadamy cokolwiek. Wtedy wyśle nas do Szkoły alchemików aby tam wypytać się o to kto jest w stanie nam pomóc. Rojen odsyła nas do Urda a ten z koleji kaze nam zebrac trzy rodzaje piasków, 4 srebrniki oraz dwie rudy żelaza.

Po przyniesieniu skladników czekamy 20 minut aby otrzymać gotową soczewkę którą następnie zanosimy do Kolberta.

Ten prosi nas o obejżenie Kuli.

Masz zamiar wziąć kulę i obejrzeć jej spód gdy nagle rozbłyska ona jaskrawym światłem! Ukazuje ci się obraz... Pracowni w której jesteś! A konkretnie jakiegoś ukrytego panelu w prawej biblioteczce. Dziwne.
Po jej użyciu dowiadujemy się aby sprawdzić prawą biblioteczkę w tym samym pomieszczeniu.
Sięgasz ku - tak jak pokazała kula - ukrytemu pod półką biblioteczki panelowi i znajdujesz kawałek papieru. Pełno na nim... Gwiazd?
Zanosimy kawałek papieru do kolberta a ten prosi nas o ponowne zaglądniecie do kuli.
Ukazuje ci się w kuli obraz... Podziemnego grobowca i w nim 12 płyt nagrobnych ustawionych w równych rzędach. Pomyłka, jest 11 płyt. Jednej brakuje.
Idziemy do grobowca XX.
O! Kolejna skrytka! Znajdujesz w niej aż 3 fragmenty mapy nieba. Warto by je zanieść Keplerowi.
Widzisz fontannę na środku małego placyku. Wokół kilka domostw dość bogatych. Nie dostrzegasz wielu ludzi.
Idziemy do osady na północ od Neolith i tam znajdujemy ową fontannę.
Jest! Pod fontanną! Ukryty skrawek mapy!
Kepler: Doskonale! Niech no przyłożę ten fragmencik... No, no. Wygląda na to, że brakuje już tylko jakby dwóch fragmentów do pełnej mapy. Wiesz ile to oznacza dla mojej pracy? Dla badań kosmosu? Muszę nalegać, byś zajrzał w kryształową kulę jeszcze jeden raz. Ja próbowałem i nic nie widzę.

Kolejna wizja... Tym razem jest to strych jakiejś wysokiej kamiennej budowli. Dość zrujnowanej, lecz utrzymywanej przez kogoś. Wyraźnie widzisz dwie krokwie podpierające sufit.
Idziemy do Pałacu w Bekalelu.
Znajdujesz fragment mapy nieba ukryty pod krokwią.
Widzisz wioskę... Czy raczej pozostałości wioski - spalone i zniszczone. Kości i śmieci zebrane w stos jeszcze się kopcą po spaleniu. A na piętrze jednego z ledwo trzymających się domostw stare rozklekotane łóżko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki